Cvičení

Jak zaručeně zhubnout v problémové oblasti paží?

Jak zaručeně zhubnout v problémové oblasti paží?

Každá dívka sní o dokonalé postavě a skoro každá se soustředí vždy na konkrétní část těla, se kterou má problém. U někoho to mohou být příliš široká stehna, jiné může vadit nepříliš štíhlý pas a někdo má zase problém právě s pažemi (bicepsy a tricepsy). Problém lze řešit docela obyčejně: dietou a účinným tréninkem určeným pro konkrétní svaly.

Dýcháte během cvičení správně? I tento detail udělá v tréninku velký rozdíl

Dýcháte během cvičení správně? I tento detail udělá v tréninku velký rozdíl

Během cardia skoro neumíte popadnout dech a u posilování naopak na dýchání neberete vůbec žádný ohled? To ale není úplně správně. Naučte se správně dýchat a uvidíte, že dosáhnete lepších výsledků.

Jednoduché způsoby, jak přejít na zdravější životní styl

Jednoduché způsoby, jak přejít na zdravější životní styl

Fráze „zdravý životní styl“ je zkrácenou definicí toho, jak byste měli žít, pokud chcete dosáhnout co nejlepšího zdraví a také příjemného vzhledu. Zdravý člověk nekouří, snaží se udržovat zdravou váhu, jí zdravé jídlo s dostatkem ovoce, zeleniny a vlákniny a samozřejmě pravidelně cvičí.

5 důvodů, proč se protahovat. A to i když necvičíte

5 důvodů, proč se protahovat. A to i když necvičíte

Chodíte do posilovny? Je nám jasné, že jste už při vstupu do dveří natěšení na všechny oblíbené stroje – ale tady pozor! Neměli byste podceňovat protažení svalů, jak před cvičením, tak i po cvičení. Proč?

Nevíte, kolik toho za den sníst abyste zhubli či naopak nabrali? Je na to jednoduchá rovnice

Nevíte, kolik toho za den sníst abyste zhubli či naopak nabrali? Je na to jednoduchá rovnice

Bazální metabolismus, kalorický deficit, nadbytek, kdo se v tom má vyznat? Nevíte si rady s nastavením denního příjmu, ale rádi byste zhubli, nebo naopak nabrali na váze? Je to vlastně jednoduché, všechno je to matika.

Letní sezóna se blíží. Jak zhubnout do plavek udržitelně a bez drastických diet

Letní sezóna se blíží. Jak zhubnout do plavek udržitelně a bez drastických diet

Už jen pár týdnů a mnozí z nás vyrazí k moři, k jezeru či na koupaliště. Že jste nestačili shodit posledních pár přebytečných kil? Nevadí, držte se těchto osvědčených rad, díky kterým natrvalo zhubnete.

Podložka na jógu: Jak vybrat tu správnou?

Podložka na jógu: Jak vybrat tu správnou?

Potřebujete si koupit novou podložku na jógu? Pomůžeme vám vybrat tu správnou – protože ne všechny podložky jsou stejné. Podle čeho tedy vybírat a co je třeba před nákupem zvážit?

Příjemný společník při redukci váhy, nabuďte svůj metabolismus šálkem zeleného čaje nebo oolongu

Příjemný společník při redukci váhy, nabuďte svůj metabolismus šálkem zeleného čaje nebo oolongu

Kéžby existoval zázračný nápoj, po jehož vypití budeme mít pas o několik centimetrů užší. Dokud takový zázrak nikdo nevymyslí, můžeme si při redukci váhy alespoň pomoci pitím těchto čajů.

Ideální kardio cvičení na doma aneb proč začít skákat přes švihadlo

Ideální kardio cvičení na doma aneb proč začít skákat přes švihadlo

Skákání přes švihadlo je výborným cvičením pro všechny, kteří chtějí posílit své tělo a na trénink mají minimum času. Deset minut obyčejného skákání je stejně efektivní jako když si jdeme na třicet minut zaběhat. Jaké další výhody kromě spalování kalorií skákání přináší?

Tenis jako závodní i rekreační sport: Na co si dát pozor při tomto atraktivním sportu

Tenis jako závodní i rekreační sport: Na co si dát pozor při tomto atraktivním sportu

Pomalu začíná být venku teplo a v pandemickém období, kdy je dovoleno sportovat pouze ve dvou, se nabízí tenis jako dokonalá sportovní aktivita. Ať už za účelem naučit se něco nového, nebo zasportovat si na čerstvém vzduchu, tenis se hodí vždy. Ale i zde je důležité se řádně připravit.

Užitečné rady pro začínající běžce aneb z rychlochůze až na maraton

Užitečné rady pro začínající běžce aneb z rychlochůze až na maraton

Skvělý relax a nástroj pro lepší fyzickou kondici, to je běh. Pro udržitelné výsledky je ale třeba brát všechno pomalu a postupně, běh se stane koníčkem a tělo Vám poděkuje.

Nejlepší cvičení pro ženy ve středním věku – pojďte se hecnout a zacvičit si

Nejlepší cvičení pro ženy ve středním věku – pojďte se hecnout a zacvičit si

Předsevzetí do nového roku – pokračujete v nich nebo už jste je ženy ukončily? Ať už je odpověď jakákoliv, pojďte si tyto cviky vyzkoušet! Zpevníme tělo, shodíme nějaké to kilčo, ale hlavně se budete cítit plné energie.

Zůstaňte fit i během lockdownu aneb cvičení na doma, které si zamilujete

Zůstaňte fit i během lockdownu aneb cvičení na doma, které si zamilujete

Zatočte se zimní leností, vytáhněte cvičící podložku a dejte si do těla alespoň doma v obýváku. Díky neomezeným možnostem tabaty může být každý domácí trénink zajímavý.

Lotosový květ: jak se dostat do téhle známé, avšak náročné pozice bez bolesti a zranění

Lotosový květ: jak se dostat do téhle známé, avšak náročné pozice bez bolesti a zranění

Lotosový květ je jedna z nejznámějších jóga pozic. Nejenže je zdraví prospěšná, ale je to i výborný sed pro provádění meditace. Z toho by se dalo snadno usoudit, že je tato pozice jednoduchá a pohodlná. Opak je ale pravdou. Začínající jogín se do ní nejspíš nedostane, a pokud ano, bude velmi trpět.

Oční jóga: Jak udržet oči ve formě a pozornosti po celý den

Oční jóga: Jak udržet oči ve formě a pozornosti po celý den

Většina z nás včetně dětí tráví velkou spoustu času u počítačů a obrazovek. Pohled jedním směrem zároveň naše oči unavuje a namáhá, oči po několika hodinách mohou začít pálit či slzet.

Objevte kouzlo jógy. Pro koho je vhodná a jaké má výhody

Objevte kouzlo jógy. Pro koho je vhodná a jaké má výhody

Jóga je velmi specifický typ cvičení s mnohem širším přesahem. Tato aktivita může být také jedinečnou cestou k meditaci i k poznávání sebe samého. Pro koho je vhodná a jaké benefity má?

Všichni do plavek aneb jaké výhody má plavání

Všichni do plavek aneb jaké výhody má plavání

Je pro vás představa svléknutí se do plavek spíš trestem? Zkuste překonat stud a vyrazit do nejbližšího bazénu. Plavání je skvělý sport vhodný prakticky pro každého. Proč se vám vyplatí vyrazit protáhnout tělo do vody?

8 základních typů jógy: Jaký z nich si vyberete vy

8 základních typů jógy: Jaký z nich si vyberete vy

Každému vyhovuje něco jiného a proto existuje také více typů jógy. U některých se zapotíte, některé jsou až tak uklidňující, že u nich skoro usnete. Podívejte se na 8 základních typů a vyberte si ten nejlepší právě pro vás!

Cvičením ke snížení stresu. Přinášíme 3 typy cviků

Cvičením ke snížení stresu. Přinášíme 3 typy cviků

Cvičení je jedním z nejúčinnějších způsobů, jak snížit stres. Během fyzické aktivity začíná naše tělo produkovat dopamin (motivační hormon) a serotonin (hormon štěstí). Ten je zodpovědný za regulaci spánku a také za sexuální potěšení. Příliš nízká hladina serotoninu může vést k agresi a dokonce k depresi. Rčení „zdravá mysl ve zdravém těle“ je zcela odůvodněné.

Pilates - zázračná metoda cvičení. V čem spočívá a proč s ním začít

Pilates - zázračná metoda cvičení. V čem spočívá a proč s ním začít

Pilates je druh tělesného cvičení, které zlepšuje kontrolu těla, flexibilitu, sílu a dýchání. Vzniklo už na začátku 20. století, dnes je už světově známé a stále přibývá více lidí, kteří ho cvičí. Jaké výhody cvičení má a proč s ním začít?

Pozdrav slunci – pár minut denně udělá s vaším tělem zázraky

Tisíce let staré dynamické cvičení tělo rozhýbe i posílí. Navíc nezabere mnoho času a zvládnou ho i začátečníci. Mrkněte na důvody, proč se do něj pustit. Otestováno naší redaktorkou!

Nejlepší cvičební pomůcky, které vám doma pomohou k lepší postavě

Ačkoliv jsou už tělocvičny a fitness centra znovu otevřeny, mnozí z nás si oblíbili cvičení v pohodlí domova. Sestavili jsme pro vás seznam těch nejlepších posilovacích předmětů, které vám zjednoduší a zintenzivní váš trénink.

Jóga: zrelaxujte tělo a zklidněte mysl

Během cvičení jógy není třeba řešit žádné problémy, důležitá je hlavně trpělivost. Ve zdravém těle zdravý duch. To je pravda známá po celá staletí. Jóga nám pomáhá udržovat naše tělo zdravé a mysl čistou.