Jak to vlastně mají nejvlivnější influenceři s příjmy
Foto: Autor: RichartPhotos / www.shutterstock.com

Jak to vlastně mají nejvlivnější influenceři s příjmy

Jak to vlastně mají nejvlivnější influenceři s příjmy Další fotografie v galerii >
Foto: Autor: RichartPhotos / www.shutterstock.com

Kdo by při zrození Instagramu v říjnu 2010 řekl, že se Instagram stane „prací“ takového množství známých lidí. Spousta lidí bohatne na tom, že o sobě dává vědět na sociálních sítích.


Instagram je virtuální přehlídkou, která umožňuje známým lidem přímější kontakt se svými fanoušky a ukazuje, jací opravdu jsou. Je to také určitá zbraň proti bulváru, kdy mají celebrity možnost reagovat na články bulváru svou verzí události.

Instagram je i místem, kde se z obyčejného člověka může ze dne na den stát známá osobnost, která ovlivňuje davy lidí. A přitom stačí jen umět zaujmout lidi originální módou, krásou, jídlem, zručností, designem, nebo čímkoliv jiným.

Klan Kardashian

Podle odhadů je Kylie Jenner druhou nejlépe placenou influencerkou světa. Se svými 195 miliony sledujících si za každý sponzorem zveřejněný příspěvek vydělá 1 milion USD (850 000 EUR).

Její chudší příbuzná Kim se 188 miliony sledujících je na 700 000 EUR za každou reklamu.

Kendal Jenner a Khloe Kardashian vydělávají 500 000 EUR za sponzorský příspěvek a chudák Kourteney Kardashian za jednu reklamu inkasuje „pouhých“ 430 000 EUR.

Další placení „ovlivňovači“

Mezi dobré značky patří i Selena Gomez, Beyoncé a Adriana Grande. Ty si přijdou asi na 700 000 EUR za jednu reklamu. Jejich sledovanost je přibližně 200 milionů fanoušků.

Na sociálních sítích se cítí jako ryby ve vodě i Taylor Swift, Jennifer Lopez, Nicki Minaj a Miley Cyrus.

Od chvíle, kdy pronikla do newyorské společnosti jako dědička bohaté rodiny, která vlastní hotely Hilton, je Paris Hilton jednou z prvních osobností, která se celosvětově proslavila na Instagramu. Se svými 12,6 miliony sledujících podnikavá dívka žádá 85 000 EUR za sponzorský odkaz nebo reklamu.

Stranou nezůstávají ani modelky. Mistryně v oboru jsou sestry Hadid. Gigi se svou skupinou 57 milionů fanoušků si za jednu reklamu přijde na 250 000 EUR a její sestra Bella na „pouhých“ 80 000 EUR.

Emily Ratajkowski se sledovaností 26,7 milionů fanoušků má pro sponzory cenu 66 000 EUR za reklamu.

Na své si přijde i usměvavá Emma Watson, se skupinkou 57,8 milionů sledujících osob vydělává 260 000 EUR za jeden sponzorský příspěvek. Popularitu umí prodat i Serena Williams s 12,6 miliony příznivců. Na konto ji přistane 48 000 EUR za jednu reklamu.

Za muže přidejme samozřejmě Davida Beckhama, který má pro sponzory cenu 285 000 EUR a Willa Smitha s cenou 200 000 EUR za reklamu.

Přidejte si nás na domovskou stránku
Seznam.cz nebo Google Zprávy
Přidat na Seznam.cz Přidat na Google zprávy

Novinky

<< Předchozí článek Další článek >>