Zbořme mýty o youtuberech aneb na každého někde čeká jeho youtuber

Zbořme mýty o youtuberech aneb na každého někde čeká jeho youtuber
Pro starší generaci není pojem youtuber tak úplně jasný. Za youtubera považují většinou dítě nebo teenagera, který si vše dokumentuje, co dělá, co jí, co si obléká a tyto několikaminutové záběry potom prostřednictvím svého kanálu na YouTube zveřejňuje.

Přesnější definice youtubera je: označení pro jedince, který nahrává na sociální síť YouTube opakovaně svá videa, ve kterých sám vystupuje, vyjadřuje nějaký postoj, názor nebo ukazuje svou vychytávku, zážitek či hraje scénku. Cílem této činnosti je zaujmout co nejvíce diváků, získat množství odběratelů a pobavit je, nebo je něco naučit. Ti nejlepší youtubeři jsou potom za své úsilí odměňovaní finančně ziskem z reklam, které jejich videa doprovází.

Když se ponoříte do tohoto světa zprostředkovaných zážitků a emocí, studnice nápadů a návodů, zjistíte, že nepotřebujete ani televizi, rádio, noviny nebo knihy. A přesto se nebudete ani na chvíli nudit.

Na YouTube je tak velký výběr všeho, co vás zajímá a i toho, o čem ještě ani nevíte, že by vás mohlo bavit, že se určitě vyplatí, si najít čas a mrknout se, co že to vlastně je za fenomén doby. Můžete si udělat třeba takové „youtuberské okénko“ ráno u snídaně. U dobré kávy si tak uděláte přehled, o čem se to vlastně mluví a píše a jako bonus máte šanci se pobavit, dozvědět se něco nového a třeba se něco naučit.

V tomto rozmanitém virtuálním světě, si hlavně v současné době, kdy je kladený důraz na opatrnost kvůli koronavirové situaci, určitě každý může najít to, co ho zaujme.

Možná budete mít štěstí a narazíte na úsměvné video o žralocích, kteří jsou magicky přitahovaní pravou moravskou slivovicím, najdete originální recept na dnešní večeři, pustíte si výběr písní oblíbené kapely nebo jen sestřih komických scének.

Díky youtuberům se můžete naučit zpracovat plastové láhve, udělat domácí sýr, vypěstovat za oknem rajčata nebo si udělat večeři za hubičku.

V naší rubrice si o zajímavých lidech, kteří ovlivňují, informují a baví ostatní, můžete pravidelně číst.