Youtube láká i velká jména aneb herci, kteří se stali youtubery

Youtube láká i velká jména aneb herci, kteří se stali youtubery
Youtube je momentálně největší online platforma pro videa. Kdokoliv na světě se může rozhodnout něco natočit a následně nahrát na Youtube. Takto se rozhodli i některé vysoce prominentní celebrity, které známe spíše z Hollywoodu nebo ze světoznámých seriálů.

Will Smith – 9,1 milionů odběratelů

Will je princ z Bel Air, Agent J, Džin, ale taky je jednou z nejúspěšnějších celebrit na Youtube. Will Smith pravidelně baví přes devět milionů lidí svými videy, ve kterých například ukazuje, jak to vypadá v zákulisí během natáčení. Také se stará o důležitá politická témata, rodinné záležitosti a výlety či nové písničky.

Zdroj: T Autor: The Image Worx / Shutterstock

Nejpopulárnější videa ukazují rodinný výlet do Itálie, trailer na Aladina a vtipné video, kde randí s nejvyspělejším humanoidním robotem Sofií.

Dwayne Johnson – 5,5 milionů odběratelů

Přestože je „The Rock“ nejlépe placeným hercem na světě, nevynechal možnost být populárním i na Youtube. Své denní cvičení, fitness-programy, jídelníčky a sportovní aktivity zde ukazuje stejně často jako třeba trailery svých nových filmů, politické diskuze anebo jeho koníčky jako třeba mixování cocktailů.

Nejpopulárnější video je (mimo trailerů) jeho reakce na vlastní WWE zápasy z mládí.

Své denní cvičení, fitness-programy, jídelníčky a sportovní aktivity zde ukazuje stejně často jako třeba trailery svých nových filmů.

Zac Efron – 1,4 milionů odběratelů

I když se na účtu Efrona již přes rok nenahrálo nové video, patří stále mezi nejpopulárnější celebrity na Youtube. Drtivá většina videí se točí kolem cvičení a jeho sportovních aktivit. Ve svém posledním filmu se dokonce vydal do Texasu za Dude Perfect, kteří jsou nejsledovanějšími americkými youtubery. To je současně jeho nejpopulárnější video.

Kevin James – 897 tisíc odběratelů

Kevin James je komediální hvězda ze seriálu „Dva z Queensu“. Během pandemie se rozhodl bavit svět s vlastními, na vysoké úrovni produkovanými videy. Ať už jako „Soundguy“, kde se kreativně pomocí greenscreenu dostal do zákulisí světoznámých filmů, jako podplacený praktikant, co se dostává do šílených situací anebo jako deprimovaný pracovník v kanceláři, jenž si každý den vymyslí nový bláznivý sen (jednou si chce například koupit šimpanze).

Největší počet sledování má na videu, kde jako soundguy střílí po Willu Smithovi ve filmu „I, Legend“.

Zdroj:

  • autorský text