Kazma: Psychopat anebo člověk, který dokáže upoutat pozornost lidí a vybrat peníze na dobrou věc

Kazma: Psychopat anebo člověk, který dokáže upoutat pozornost lidí a vybrat peníze na dobrou věc
„Uragán českého internetu“ ví, jak na sebe upozornit. Nejnovějším žertíkem, kterým Kazma potěšil širokou základnu svých fanoušků, je zakopané auto s milionem korun v kufru. A je tady i možnost si pomocí prémiových SMS zakoupit nápovědy. Moraváci mají výhodu, auto mají přímo pod nosem.

Vše o této poslední akci se podrobněji můžete dozvědět na YouTube, když si najdete kanál Kazma Kazmitch.

A pokud jste až do tohoto okamžiku Kazmu ignorovali a netušíte, co je tento trochu vyčnívající mladík zač, tak tady máte pár základních informací. Názor si udělejte sami. Je či není to blázen?

Kazma pochází z Kroměříže, ale už léta přebývá v Praze. Vystudoval finance, později se pustil do studia mediální komunikace, ale studium přerušil. Na televizi Seznam má už roky „One man show“, plno je ho i na YouTube.

I když se o něj nezajímáte, nejspíš jste na některé jeho „kulišárny“ určitě narazili.

V roce 2017 propašoval do oblíbeného pořadu „Prostřeno“ místo soutěžícího amatérského herce. Ten zahrál osobu, která chová v bytě slepice, spí v rakvi a má slabost pro starší ženy a sadomasochistické hrátky. Kazma velice důvtipně řídil celou show propracovanou do posledního detailu, aniž by byl odhalen. Video na Streamu vidělo přes 4 miliony diváků. Stalo se tak nejsledovanějším českým videem.

Slušný šprým sehrál Kazma na Leoše Mareše v roce 2018, kdy se Leoš vsadil, že bude jezdit pouze ve voze značky Trabant a pokud bude přistižený v jiném autě, daruje dotyčnému své Ferrari. Toho Kazma využil, naplánovat falešnou dopravní nehodu a počkal si na Leoše jedoucího do práce. Mareš u nehody zastavil a byl požádán, aby přeparkoval jiný vůz. To udělal, ale v ten okamžik prohrál sázku. Strhla se velká odsuzovací akce Marešových zastánců, ale nakonec bylo vše uvedeno na pravou míru. Kazma svou poněkud iritující akci upozornil na kampaň 1/10, která se rozjížděla. Měla za cíl upozornit řidiče na to, že pouze každé desáté auto zastaví u autonehody a nabídne pomoc.

Z webu 1/10 se stala stránka, kde své zkušenosti s nehodou popisují lidé z vlastních zkušeností, jsou zde rady k první pomoci od Červeného kříže atd.

Vybrané peníze dává Kazma na charitu.