Dobroden, kožichy a další geniální obchodní nápady „zpěváka“, „herce“ a skvělého moderátora Leoše Mareše

Dobroden, kožichy a další geniální obchodní nápady „zpěváka“, „herce“ a skvělého moderátora Leoše Mareše
Z přehledu instagramových odběratelů z letošního léta vyplývá, že hned za Petrem Čechem je nejpopulárnější osobou českého instagramového světa Leoš Mareš. Ten se na sociálních sítích na předních příčkách sledovanosti drží už řadu let.

Nenápadný kluk z Berouna, který nemá ani postavu svalovce, ani uhrančivý pohled, se prostě umí dobře prodat.

Část jeho sledujících na sociálních sítích určitě pochází z řad posluchačů Evropy 2, kde umí Leoš spolu s Patrikem Hezuckým nadávkovat ideální porci humoru, ale určitě jeho instagramoví sledující nejsou všichni vášnivými posluchači ranního rádiového vysílání.

Leoš neumí ani moc zpívat, a přesto se dokázal zviditelnit v anketě Zlatý slavík. A neměl ani opakovaně problém vyprodat pro své koncerty O2 Arénu. Už dávno to není klučina, který si obléká bizardní kožichy, než jde na pódium. Vědom si svých hlasových možností, udělal ze svých koncertních vystoupení pořádnou show plnou skvělých zpěváků, kteří koncert odzpívali za něj.

Když Leoš pochopil, jakou sílu mají sociální sítě, hned ho bylo všude plno

Kromě obchodního talentu je Mareš velice dobrým moderátorem, který dokáže na úrovni moderovat nejen v rádiu, ale předvedl se na Českém slavíkovi, nebo v Česko hledá superstar. Kombinace těchto dvou dovedností mu zajišťuje pohádkové příjmy, o kterých si mohou nechat i mnohem významnější lidé jen zdát.

Zatímco většina „VIP“ se kroutí, když se jich někdo zeptá na příjmy, Leoš jen tak někdy dávno vystřelil do světa informaci, že bere 100 tisíc korun za moderování akce. I když to v té době byl spíš sen, právě v ten okamžik se mu začal plnit.

Přesto, že Leoš stárne, umí se velice dobře přizpůsobit i v prostředí, které je spíše pro mnohem mladší generace. To je zřejmé i z jeho několikaletého úspěchu na sociálních sítích.

Další povedený obchodní tah zavedl Leoš na Twitteru před pár lety. Prohlásil, že každý rok udělá „Dobroden“ a za každého sledujícího dá korunu na charitu. Sledujícího to nic nestojí, a ještě má dobrý pocit, že se zapojil do potřebného projektu. Zájem lidí byl překvapující. V roce 2015 dal Leoš z této akce na charitu 20 tisíc korun, rok poté už to bylo 112 tisíc korun, jak se okruh sledujících zvyšoval.

Dobroden“ se přesunul na Instagram, odkud má Leoš největší příjmy z reklamy. Reklamu získává právě díky sledujícím.

Je to zajímavý moderní styl podnikání a z nějakého důvodu to Leošovi jde hodně dobře. Lidé na charitu, která je nic nestojí, slyší.

Jak Leoš píše: „Je tedy dáno, kolik posíláte a jen se těšíte, kam… Představte si, kolik se může vybrat a kolik dobra se za jeden den může stát.“

Leoš vybírá každý rok jiný charitativní projekt.